Subject: Tähelepanek
From: "Kent Kerner | Haljala vald" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 18 Mar 2024 21:43:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Külastasin korruptsioon.ee lehekülge, et leida vastus ühele küsimusele,
kuid kahjuks vajaliku lehekülje sisu mingil põhjusel ei kuva -
https://www.korruptsioon.ee/et/huvide-konflikt/kingitused. Proovisin mitut
veebibrauserit, kuid peale vahelehe pealkirja midagi näha pole.

Lugupidamisega

 <https://www.haljala.ee/uldinfo>

Haljala vald

  Kent Kerner | arendus- ja kommunikatsioonijuht

   Haljala vallavalitsus

   Tallinna mnt 13, Haljala alevik 45301

   tel +372 5194 7655

   e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

    <http://www.haljala.ee/> www.haljala.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.